Activitati pentru cei Mari

taberecusuflet-211Tabere cu Suflet nu inseamna doar tabere, competitii si excursii pentru copii, ci si activitati pentru adulti!

De-a lungul timpului, am dezvoltat impreuna cu  TeamXpert – firma organizatoare de evenimente de teambuilding, activa inca din 2002, o multime de activitati pentru adulti.

Spre exemplu, ultima iesire cu adultii a avut loc luna trecuta, cand am fost intr-o frumoasa drumetie pe Valea Horoabei.  Canionul Horoabei este unul dintre cele mai spectaculoase locuri din M-tii Bucegi, iar parcurgerea sa se face cu ham si asigurari de alpinism! Mai multe poze si detalii de la aceasta iesire gasiti aici.

Cum partea ludica reprezinta un element de baza al procesului educativ, a  doua zi am organizat un joc de Treasure Hunt pentru adulti, in care am vizitat Pestera Ialomitei, am invatat sa ne orientam cu busola si am cautat comoara Vrajitoarei! Atmosfera a fost frumoasa si cu totii s-au simtit foarte bine:)  Mai multe poze si detalii gasiti aici.

Iata alte activitati dezvoltate si implementate in diferite locuri din tara si din strainatate:

Lista completa se gaseste aici.

Leave a Reply

