Tabere cu Suflet – Pe Zapada

taberecusuflet079Astazi a continuat sa ninga in Tabara de Halloween! Zapada ne-a schimbat planurile, asa ca ne-am jucat, am cautat comori si ne-am intrecut pe partie:)

Astazi urma sa mergem la Escalada. A nins atat de mult incat, din motive de siguranta, cataratul nu mai era o optiune.
Programul a fost adaptat la conditiile de afara: de dimineata am cautat comori cu busola, iar dupa-amiaza am organizat un concurs de alergare in panta, ale carui rezultate se gasesc pe siteul competitiei.
Seara copiii au cantat live, apoi au pictat ce le-a placut mai mult astazi.

Maine se anunta vreme mai buna, asa ca ne gasiti in Cheile Rasnoavei la catarat!


Foto: Tabere cu Suflet

2 thoughts on “Tabere cu Suflet – Pe Zapada

Leave a Reply

