Tabara de 1 Decembrie – Cautarea de Comori

taberecusuflet-0347In ultima zi a Taberei de 1 Decembrie ne-am plimbat prin zapada proaspata, am spus povesti si am cautat comori:)

Ninsoarea din ajun a transfomat peisajul intr-o lume de poveste! Am profitat si am plecat intr-o frumoasa plimbare pe deasupra Sinaii. La final ne-am oprit la Castelul Peles pentru un ceai si o ciocolata calda, apoi am cautat comoara Printesei in Parcul Ghica:)
La final, copiii au primit diplome si premii pentru concursul de schi, apoi si-au luat la revedere de la tabara.

Urmatoarea tabara este cea a lui Mos Craciun, din 18-23 decembrie. Mai multe detalii

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

