Tabara lui Mos Craciun – In Padurea Spiridusilor

taberecusuflet217Dupa-amiaza am urcat cu telescaunul si am schiat pe Partia Cocosul si pe Clabucet. Spre bucuria copiilor, am intrat si in Padurea Spiridusilor:)

Pe Partia Cocosul ne-am bucurat de zapada neatinsa! Ne-a placut asa de mult incat ne bate gandul sa mutam concursul pe aceasta partie:)

La rugamintea copiilor, ultima coborare am facut-o pe Partia Clabucet, ca sa putem intra in Padurea Spiridusilor! Spre bucuria noastra, copiii au trecut de toate capcanele si s-au bucurat de frumusetea traseului:)
“A fost cea mai tare zi de schi din viata mea” spunea Tomi la final:)

Apogeul zilei a venit insa dupa cina, cand am organizat un Talent Show:) Copiii au imbratisat rapid ideea Nataliei si s-au pregatit cu sarguinta, realizand un spectacol pe cinste, pe care l-am transmis live pe internet!

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Tabara lui Mos Craciun – In Padurea Spiridusilor

Leave a Reply

