Zambete pe partie:)

taberecusuflet796In ziua a doua din Tabara Veseliei, am urcat cu telescaunul si am schiat pe toate partiile deschise!

De dimineata am avut parte de vremea frumoasa! Am profitat si am iesit la inviorare, apoi ne-am luat echipamentul si am plecat pe partie:) Trei dintre cele 7 grupe, adica Fluturasii, Albinutele si TurboAlbinutele (vezi denumirile grupelor), au urcat cu telescaunul si au coborat pe partiile Cocosul si Clabucet. Celelalte grupe, adica Ursuletii, Furnicutele si cei cu placa, au ramas la babyski si au exersat virajele.

Dupa-amiaza cerul s-a acoperit si a inceput sa ninga! Nu ne-am descurajat si am schiat cu telescaunul, teleschiul sau babyskiul, functie de nivel.

Dupa-amiaza, la hotel, copiii au organizat o prima etapa de Talent Show, pe care am transmis-o live pe pagina de fb.

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

