Tabara Veseliei – Concursul

taberecusuflet081In penultima zi din Tabara Veseliei, copiii au profitat de zapada proaspata, iar dupa-amiaza s-au intrecut intr-un concurs de schi si snowboard:)

De dimineata, la inviorare, am descoperit un strat consistent de zapada proaspata! Nu am stat pe ganduri si ne-am urcat rapid pe schiuri! Am invatat sa schiem prin pulver si sa zburam pe zapada:)

Dupa-amiaza am avut concursul taberei. Concursul conteaza pentru Cupa Tabere cu Suflet, iar rezultatele se gasesc pe siteul competitiei.

Iata cateva poze din acesta zi minunata! In curand vom urca si cateva filme.

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Tabara Veseliei – Concursul

Leave a Reply

