Tabara Veseliei – Ultimele coborari

taberecusuflet-0012Tabara Veseliei s-a incheiat! La final, in pofida vantului rece, am urcat din nou cu telescaunul si am facut ultimele coborari! 

Zapada era minunata, asa ca am coborat si ne-am bucurat de pulverul proaspat:) Ursuletii cei rapizi, debutantii de la inceputul saptamanii, ne-au uimit cu progresele lor si au coborat in viteza, de mai multe ori, partia Cocosul:)
Dupa schi, ne-am incalzit putin, am mancat, apoi am plecat la tren!

Urmatoarea tabara este Micii Campioni, sub egida World Snow Day, in 15-20 ianuarie.
Pana atunci, sa ne revedem sanatosi pa partii!

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

