Micii Campioni – Primele viraje

taberecusuflet037Astazi, la Predeal, a inceput Tabara Micii Campioni! 30 de copii intre 4 si 9 ani, se vor antrena la Schi si Snowboard, pentru a deveni intr-o zi, Mari Campioni:)

Dupa o calatorie, pentru multi inedita, cu trenul, copiii au ajuns la Predeal:) Aici ne-am strans la hotel, am mancat, apoi ne-am echipat si am urcat pe partie.

Sunt nu mai putin de 6 grupe. Ursuletii au inceput sa invete prin metoda fara plug, Furnicutele au mers la babyski iar Fluturasi la teleschi!  Cei de la snowboard au inceput si ei virajele. Afla mai multe despre denumirile grupelor🙂

Seara ne-am jucat Twister si am spus Povesti, apoi am facut dus si ne-am dus la culcare, ca sa ne pregatm pentru o noua zi de schi:)

Foto: Tabere cu Suflet

 

Leave a Reply

