Micii Campioni – Ne antrenam:)

taberecusuflet200Astazi am avut parte de o noua zi minunata in Tabara Micii Campioni🙂 De dimineata ne-am antrenat la liber pe partia neagra, unde zapada este perfecta, iar dupa-amiaza am montat un slalom de antrenament pentru Cupa Tabere cu Suflet

Maine va avea loc o noua etapa a Cupa Tabere cu Suflet la Schi si Snowboard! Ca urmare, copiii au tras tare si s-au antrenat la liber, iar dupa-amiaza intr-un slalom cu 15 porti. La unii dintre copii am vazut progrese remarcabile de la mansa la mansa, ceea ce ne-a incalzit inima:)

Cei de la snowboard au facut si ei progrese deosebite, Tudor avand deja la activ mai multe partii negre in a patra zi pe placa:)

Seara am desenat, am jucat Poveste cu Zaruri si am spus Povesti:)

Iata imagini din a patra zi a Tabara Micii Campioni:


Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

