Tabara Vacantei – Prin Padurea Spiridusilor

taberecusuflet515Desi a fost coada la telescaun, am schiat mult astazi in  Tabara Vacantei! Cei din grupa Turbo-Albinutelor au coborat de mai multe ori Partia neagra, iar la final au facut o plimbare prin Padurea Magica:)

Zi plina, astazi, in Tabara Vacantei! De dimineata am facut Inviorarea, apoi ne-am luat schiurile si am urcat pe partie.

De dimineata zapada a fost buna, insa la pranz s-a inmuiat vizibil. La pranz termometrele aratau 15 grade! Totusi zapada s-a pastrat, iar cea mai buna partie a fost cea neagra! Nu am stat pe ganduri si, in afara de 2 ture Clabucet, am schiat doar pe Subteleferic, unde am exersat virajul paralel si cel cu proiectie.

Ana a insistat inca de la inceputul taberei, sa mergem pe traseul din Padurea Spiridusilior, asa ca ruga i-a fost ascultata:) Zapada era destul de moale, insa am reusit sa parcurgem cu bine portiunea superioara a traseului.

Seara ne-am antrenat in slalom si am schiat in nocturna!

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

