Tabara Atelier – Primele viraje

taberecusuflet324Uraaa! A inceput a doua Tabara a Vacantei:)  Tabara Atelier si-a deschis portile pentru cei 40 de copiii intre 6 si 15 ani, care vor schia si se vor distra pe cinste:)

Dupa ce au venit cu trenul, ne-am intalnit cu totii la hotel, unde am facut cunostinta, apoi ne-am echipat si am plecat pe partie.
Copiii au facut un test, dupa care au fost impartiti in grupe.
Am avut parte si de o surpriza, cei de la Langoseria Bonian au oferit gogosi pentru toti Copiii:)

Seara am jucat Povesti cu zaruri, am desenat si am ascultat Povesti din Tabere cu Suflet.

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

