Tabara Atelier – Pe Partii!

taberecusuflet433Ziua a doua a Taberei Atelier a debutat cu un vant rece, ce te alunga in casa, apoi soarele a aparut si vremea s-a incalzit imbietor!
Am profitat si am schiat din plin:)

Am avut parte de o multime de premiere!: In primul rand, Fluturasii au urcat prima oara cu telescaunul si s-au descurcat de minune! Apoi Albinutele au coborat partia rosie si partia neagra, Turbo-albinutele au mers in Padurea Spiridusilor, iar Ursuletii si Furnicutele au coborat panta finala, cea abrupta, de pe Cocosul:) Iar la finalul zilei, Albinutele si Turbo-albinutele s-au antrenat in slalom!

Seara am pictat, am jucat Twister si am spus Povesti🙂

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

