Tabara Atelier – Impresii de Copii :)

taberecusuflet-0298La finalul taberei, copiii au fost rugati sa spuna ce le-a placut si ce nu in Tabara Atelier!
“Ce v-a placut si ce nu in tabara?”
“Mi-a placut totul, totul!”
“Ce anume mai exact?”
“Ca am schiat, ca am concurat, activitatile de seara, mancarea …” 🙂

Pozitiv sau negativ, feedbackul este important pentru ca ne poate ajuta sa fim si mai buni. De aceea i-am rugat pe copii sa ne spuna ce cred despre Tabara Atelier. Majoritatea ne-au spus ca le-a placut totul, iar cand i-am rugat sa fei mai specifici, au punctat, schiul, instructorii, concursul, mancarea si activitatile de seara! La puncte de imbunatatit, am notat ca in camere era prea cald, iar un copil a spus ca peretii sunt subtiri si se aude prin ei.

Daca vreti sa ne spuneti si alte pareri, am pregatit un formular de feedback, iar daca vreti sa impartasiti Impresii, o puteti face aici. Toate Impresiile le puteti vedea aici🙂

Intr-una din zile, o parte dintre copiii au pictat ceva legat de Tabara. Iata desenele lor:

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

