Tabara Atelier – Ultimele coborari


taberecusuflet-0268In ultima zi a Taberei Atelier ne-am luat la revedere de la partii ca niste adevarati campioni! Am schiat si am parcurs mai multe manse de slalom alaturi de cativa sportivi consacrati:)

Din pacate, luni, 13 februarie, telescaunul nu a functionat:(
Nu ne-am descurajat insa! Am urcat cu teleschiul si am schiat pe partiile Clabucet Sosire si Varianta. Aici, copiii au avut ocazia sa vada la lucru cativa sportivi de performanta de la Clubul Sportiv al Armatei, iar cei mai buni au avut chiar posibilitatea sa se antreneze  alaturi de ei!

Foto: Tabere cu Suflet

 

Leave a Reply

