Ajutor pentru o Lume mai Buna

LumeMaiBunaPrimim o multime de cereri de ajutor. Incercam sa ajutam pe toata lumea, cu resursele pe care le avem. Daca nu reusim sa ajutam direct, publicam cererea pe pagina WeCare Ajutor pentru o Lume mai Buna, in speranta ca alti oameni inimosi vor putea ajuta la randul lor!
De curand, am primit urmatoarea cerere prin SMS:

„Buna ziua

Sunt intr-o situatie disperata si nu stiu la cine sa apelez.
Va rog frumos daca auziti sau stiti pe cineva care sa ma ajute cat de putin. Am 46 ani, 3 copii, 1 nepotica, pe toti ii cresc singura. Nu vreau sa pierd pe niciunul. Doar sa trec peste greutatile de acum. Fata cea mare de 21 ani are hemipareza stg si hernie abdominala, baiatul cel mijlociu de 14 ani are ADHD, si cel mic, de 9 ani, cele mai multe probleme. Este orb de 1 ochi, are inceput de prostata si are probleme psihice mai multe. face pe el, merge la scoala speciala, de curand am fost cu el la sp. Obregia. Tratamentul nu am avut cu ce sa-l iau. Mai am o nepotica de 4 ani care are hernie obilicala. Parac le-a strans Dumnezeu la mine. Daca poate cineva cu orice, cat de putin.
Apa scoatem din put cu galetusa de iaurt. Lemne cu gratul de la padure. Eu sunt singura. Venit 252 ron, alocatie de stat. Nu am posibilitatea sa umblu dupa pensie pt boala. Astept poate sa si verifice cineva situatia mea. De curand am suferit si o problema la inima.
Va multumesc. Poate se gaseste de lucru la domiciliu. Am 12 clase cu bacalaureat. Muncesc orice.
Multumesc frumos!”

Daca este cineva dispus sa ajute, iata datele de contact:

Fam. Radu Angelica

Tel 0725491426

Adresa
com. Moara Vlasiei
sat Caciulati
str. Academiei, nr.4,
jud.Ilfov.

(*) Disclaimer: Cererile apartin in totalitate persoanelor care ne contacteaza. Daca nu este mentionat altfel, nu facem verificarea sursei si nu ne asumam responsabilitatea pentru veracitatea informatiilor. Pentru detalii va rugam sa luati legatura cu persoana de contact.

Leave a Reply

