La explorare de Biserici rupestre

In Tura de pe Valea Lomului, am descoperit noi biserici sapate in stanca!

Dupa ce am vizitat manastirile de pe malul drept al Lomului, in dreptul Manastirii Gramovets am traversat raul. Apele sunt umflate de zapezile ce se topesc iar podurile facute din crengi mai aveau putin si erau luate de apa!

Dupa ce am traversat cele 3 poduri, ne-am continuat calatoria spirituala la Manastirea Gramovets. Am urcat pe scarile de lemn si am explorat salile uriase, iar la final am explorat avenul din ultima sala.

De aici ne-am intors pe Ecopoteca Gramovets, mai bine zis, pe ce a mai ramas din ea. Caci parea ca nimeni si nimic nu mai mers de multa vreme pe aici, iar padurea, deasa ca o jungla pe alocuri, napadise tot spatiul dintre mal si stanca!

Cu putin timp inainte sa inchidem bucla, am descoperit o noua biserica la inaltime, suspendata deasupra vaii. Spiritul de explorator s-a aprins, asa ca am urcat la baza stancii in cautarea urmelor vechilor scari sapate in piatra de calugari acum multe sute de ani. Nu a trecut mult si le-am gasit si, cu multa atentie, am urcat pana la biserica suspendata:)

Ziua s-a incheiat cu o vizita la Cetatea Cerven.

Iata cateva poze din ultima parte a Iesirii la Ivanovo:

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “La explorare de Biserici rupestre

Leave a Reply

