Tabara Soarelui – Zapada Mieilor

TabereCuSuflet1491Astazi, la Sinaia, a inceput Tabara Soarelui! Spre bucuria noastra, pe partie am gasit 30 cm de zapada proaspata:) Nu am stat mult pe ganduri si am urcat direct pe partie!

Tabara a inceput sub semnul norocului. Daca zilele trecute nu mai era deloc zapada, astazi partiile aveau mai mult omat ca in timpul iernii:) Asa ca cei 7 copii intre 9 si 12 ani, veniti special pentru schi, au urcat plini de enuziasm in Valea Dorului! Din pacate, neintelegerilor dintre Teleferic Prahiva si Primaria Sinaia au facut ca partia sa nu fie batuta:( Nu ne-am descurajat insa si, dupa o scurta incalzire, am inceput virajele prin zapada grea!

Ne-am  oprit doar la pauza de masa, cand am ciocnit oua de Pasti si ne-am bucurat de atmosfera hibernala:)

Seara, copiii s-au intrecut intr-un concurs Talent Show transmis pe pagina de social media, apoi au jucat biliard, fotbal de masa si ping pong. Unii, care au pus prima oara mana pe paleta, erau incantati:) Mihai ne spunea, la culcare cat de mult i-a placut!

Iata cateva imagini din prima zi de tabara:

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

