Tabara Soarelui – Pe Partie

TabereCuSuflet068Astazi am schiat pe partii batute in Tabara Soarelui🙂

Ziua a inceput cu inviorarea, apoi ne-am luat echipamentul si am urcat cu cabina la Cota 2000! Aici am avut parte de o surpriza cat se poate de placuta: partia din Valea Dorului era batuta si arata minunat:)
Am profitat din plin si am schiat pana la ultimul telescaun, cu o mica pauza de pranz! Copiii au spus ca este de “o mie de ori mai bine” decat ieri:)
Impartiti in 2 grupe, am exersat pentru concursul de maine. La final, copiii au capatat suficienta incredere cat sa se incumete pe traseul offpiste de pe Scandurari!

Seara am jucat DixitDixit si Mafia.

Foto: Tabere cu Suflet

 

Leave a Reply

