Tabara din Alpi – Harakiri

TabereCuSuflet640Copiii din Tabara din Alpi au urcat in Zillertal Arena si au coborat pe Harakiri – “cea mai dificila partie din Austria”!

De dimineata, cand ne-am trezit, totul era alb in jur, caci peste noapte un strat nou de zapada se asternuse peste vale:) Am profitat si am urcat in Zillertal Arena.
Am prins ultima zi de schi, caci astazi s-a inchis sezonul la Zillertal. De maine vom merge sa schiem pe ghetarul Hintertux!

Am profitat din plin de partiile pustii si de zapada proaspata si am schiat practic fara intrerupere, de dimineata pana la inchidere:)
Din pacate, partiile negre erau deja inchise:( Nu am scapat insa prilejul sa coboram Harakiri – “cea mai dificila partie din Austria”, cum este promovata pe pliante!
A fost o experienta deosebita, atat pentru copii si pentru adulti!

Seara am facut o frumoasa plimbare prin imprejurimi, apoi am jucat Dixit.

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

