Tabara din Alpi – Pe Ghetar

TabereCuSuflet039Astazi, in  Tabara din Alpi, am profitat de vremea frumoasa si am urcat pe Ghetarul Hintertux🙂

Un soare stralucitor ne-a intampinat de cand ne-am trezit, asa ca nu am stat mult pe ganduri si am ponit spre ghetar! Cum ziua buna se cunoaste de dimineata, sus am avut parte de partii perfect amenajate si multa, multa voie buna:)

Am exersat virajele si am facut cateva exercitii, iar efectul a fost de-a dreptul spectaculos! Copiii au zburat pe partie, in viraje aproape de perfectiune:) Caci nimic nu se compara cu un viraj perfect!

Seara am pictat si am depanat amintiri de peste zi:)

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

