Tabara lui Mos Craciun – Pe Partie

taberecusuflet158Astazi, in Tabara lui Mos Craciun, am intrat in programul normal. De dimineata am schiat, apoi am facut o pauza la pranz, iar dupa-amiaza am iesit din nou pe partie.

De dimineata am avut parte de un soare luminos, cu ceva dinti insa! Partia Clabucet arata impecabil, cu urme proaspete de ratrac, asa ca am profitat si am facut mai multe ture:) Cei de la grupa de avasati au exersat balansul si punctarea, iar cei de la grupa de intermediari au exersat virajul paralel. Incepatorii, care invata prin metoda fara plug, au ramas la baza Partiei Cocosul si au exersat si ei virajele paralele:)
Maine incepem antrenamentele pentru concursul de joi.

Seara copiii au pictat, dupa care au prezentat desenele, apoi au jucat Dixit, Turnul si Povesti cu Zaruri.

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment