Weekend Activ plin de competitii!

taberecusuflet-0232La iesirea de sambata, 25 februarie, am avut un numar record de participanti! Nu mai putin de 16 copii au schiat, s-au distrat si au participat la mai multe competitii de schi:)

De dimineata, pe partia Clabucet a avut loc Cupa Rossignol! A fost un concurs de valoare ridicata, la start aflandu-se unii dintre cei mai buni copii din tara. Spre bucuria noastra, echipa Tabere cu Suflet a fost si ea invitata:)
Apoi, in a doua parte a zilei, pe un traseu cu porti de competitie, a avut loc o noua etapa a Cupei Tabere cu Suflet.

Echipa Tabere cu Suflet a fost formata din 16 copii cu varste intre 6 si 15 ani. Dintre acestia, doar 13 au avut drept de participare la Cupa Rossignol, ale carei rezultate vor fi publicate cat de curand.

Cupa Tabere cu Suflet a avut loc pe partia Clabucet – Varianta. Traseul a fost marcat de colegii de la Tabere Junior, iar la concurs au participat 19 persoane, copii si adulti. Am asistat la un duel interesant intre cei doi monitori – Vlad si Boti:) Rezultatele se gasesc pe siteul competitiei.

La pranz am mancat la Hotel Atelier, apoi am schiat pana ce s-a intunecat, ba chiar am prins si un pic de nocturna, apoi am plecat cu microbuzul spre casa:)

Am facut peste 500 de poze, pe care le-am impartit in 2 calupuri. Iata primul dintre ele:

Foto: Tabere cu Suflet

3 thoughts on “Weekend Activ plin de competitii!

Leave a comment