Cu bicicletele de Florii

TabereCuSuflet.0140De Florii am profitat de vremea minunata:) Ne-am strans cu mic cu mare, ne-am urcat pe biciclete si ne-am plimbat pe traseul Tabere cu Suflet de la Cernica!

La tura au participat 20 de copii si parinti, inclusiv Arthur, de 1 un si jumatate:) De dimineata ne-am strans cu totii in fata Manastirii Cernica, am facut cunostinta, apoi am plecat pe potecile din padure.
Spre bucuria noastra, drumul de acces spre Lacurile colorate era uscat, asa ca am pedalat fara probleme. Am ocolit cele 3 lacuri, am vizitat tarcul mistretilor (fetele au vazut cativa mistreti ascunsi sub umbrar), apoi ne-am indreptat spre Lacul cel mare. Aici am facut o pauza si am mancat, dupa care ne-am continuat periplul pe malul apei. Am gasit cateva portiuni surpate, unde ne-am dat jos si am trecut cu grija.
In total, am parcurs 20 de km, pe drumuri si poteci frumoase. Padurea era plina de pomi infloriti, raspandind miresme imbatatoare! Am vazut si o pasare de prada ce a mers paralel cu noi mult timp – probabil o vrajitoare transformata in soim:)

La final, multa lume a intrebat despre urmatoarele iesiri, semn ca le-a placut:)
Iata poze de la Tura de la Cernica:

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Cu bicicletele de Florii

Leave a comment