Weekend Activ WeCare

taberecusuflet-0010Duminica, 2 octombrie, ne-am plimbat cu bicicletele prin Padurea Cernica, apoi am fost in Parcul de Aventura. La activitati au participat si 12 copii institutionalizati, prin programul WeCare Zambet pentru toti Copiii

Duminica, 2 octombrie, am profitat de vremea buna si am mers la Cernica, impreuna cu mai multi copii de la centrele de plasament din Peris si Voluntari, cu varste cuprinse intre 10 si 17 ani. Aici ne-am impartit: cei mai mari au parcurs, cu bicicletele, traseul Tabere cu Suflet din Padurea Cernica, iar cei mici au mers in Parcul de Aventura. Dupa activitati, toti copiii s-au strans la un picnic in Parcul de Aventura.

Am gasit traseul de biciclete intr-o stare foarte buna! Am trecut pe langa lacurile multicolore – pe lacul verde am vazut o multime de rate salbatice:), pe la rezervatia de mistreti – care era goala din pacate, apoi am poposit pe malul Lacului Branesti, dupa care ne-am intors la Manastirea Cernica. La tura au participat 9 pesoane, printre care si 4 copii institutionalizati. Iesirea le-a fost de real folos, caci se antreneaza pentru o competitie de ciclism:)

Restul de 8 copii din cei 12 institutionalizati, adica mezinii echipei, au participat la activitati in Parcul de Aventura. Aici distractia a fost maxima:) Dupa ce au facut traseele galben, portocaliu si verde, copiii s-au incumetat si au traversat lacul cu tiroliana senzatiilor tari🙂

Le multumim celor de la Asociatia Lindenfeld – Programul educational Ajungem Mari, care, prin cererea lor, ne-au dat sansa sa ajutam copiii din centrele de plasament. Activitatile pentru acestia au fost oferite ProBono prin programul WeCare Zambet pentru toti Copiii.
De asemenea, multumim Dlui Nevian Nanculescu si celor de la Parcul de Aventura, pentru oportunitatile oferite.
Nu in ultimul rand, le multumim celorlalti participanti, care, prin prezenta lor, ne-au sustinut in acest proiect WeCare.

La final, iata cuvintele Dnei Mihaela Motorga, voluntar la Asociatia Lindenfeld: “Cred ca nu vor exista cuvinte pentru a va mulțimi pentru tot ajutorul si pentru implicare.” Mai multe Impresii
Noi multumim de fapt, pentru sansa de a oferi un lucru cat de mic, pentru o Lume mai Buna!

Foto: Tabere cu Suflet, Mihaela Motorga

2 thoughts on “Weekend Activ WeCare

Leave a comment