Weekend Activ la Snagov

taberecusuflet-0237Weekendul acesta, 30 de prieteni Tabere cu Suflet au profitat de vremea frumoasa si s-au plimbat, la Snagov, cu bicicletele si cu caiacele!

Duminica am avut parte de o vreme superba:) Am profitat din plin si am organizat un nou Weekend Activ, marca Tabere cu Suflet!

De dimineata, punctul de intalnire a fost la Artha Park, un loc plin de istorie. Aici, chiar pe malul lacului, s-a descoperit in 2006 un sit arheologic din sec III-VI, care cuprinde un sat al Dacilor liberi.

Dupa ce s-a strans toata lumea, ne-am urcat pe biciclete pentru o tura velo pe noul traseu Tabere cu Suflet de la Snagov. Am pedalat prin Padurea Snagov, pe poteci si drumuri scaldate in lumina calda a toamnei, apoi am dat o roata in jurul domeniului Casa Vlasia.

Dupa tura velo, ne-am urcat in caiace, pentru o plimbare frumoasa, de 3 km, printre nuferi. Desi suntem in luna noiembrie iar florile s-au ofilit, pregatindu-se de iarna, cei norocosi au mai gasit cativa nuferi infloriti, de diferite culori!

Iata cateva poze, precum si filmul turei:

Camera: Demi Tipa,
Muzica: DJ (Norbi) Azteca
Edit: Radu Savin

Foto: Radu Savin, Ioan Varlan

One thought on “Weekend Activ la Snagov

Leave a comment