Tabara Piticilor – Pe partia neagra

taberecusuflet082Piticii merita toate felicitarile! Astazi au schiat pe partia neagra, iar la final au avut chiar si concurs pe aceasta partie! Ursuletii au avut si ei parte de o premiera, caci au urcat cu babyschiul pentru prima oara:)

Astazi, grupa Furnicutelor s-a marit cu 3 copii – Ana, Daria si Luca – veniti special din Bucuresti sa schieze cu noi!

Primele ture le-am facut pe Cocosul si pe Clabucet, apoi am facut pauza de pranz. Dupa ce am mancat la hotel, am strans curaj si am schiat pe partia neagra:) Atat de mult le-a placut copiilor, incat am decis sa ramanem pe acesta partie! Pana si concursul l-am facut pe o portiune mai putin abrupta de pe aceasta partie!

Concursul a contat pentru Trofeul Tabere cu Suflet 2017, iar rezultatele se gaseasc pe pagina competitiei.

Seara a urmat premierea, apoi am mancat, ne-am jucat, am desenat si am spus Povesti!

Foto: Tabere cu Suflet

 

One thought on “Tabara Piticilor – Pe partia neagra

Leave a comment