Tabara Piticilor – La schi cu cei mari

taberecusuflet019In  Tabara Piticilor sunt si 3 mamici, din care una este in Scoala de Schi! 

Astazi, chiar daca a aparut ceata, am schiat si ne-am distrat pe Partia Subteleferic, unde zapada era cat se poate de buna:)
La lectii au participat si doua mamici!

In mod normal, nu primim parinti in Tabere cu Suflet, pentru a nu-i afecta pe ceilalti copii care vin fara parinti. Gasiti mai multe detalii in raspunsurile la Intrebarile frecvente.
Pentru a ajuta mamicile sa aiba mai multa incredere si a le incuraja sa isi trimita copilul singur in tabara, am creat programul WeCare Puntea Increderii.
Exista insa si mamici care, din diferite motive, aleg sa vina in tabara si sa isi insoteasca copilul. Este cazul taberei de fata, cand mai multe mamici ne-au rugat acest lucru,  una pentru ca vroia sa participe la Scoala de Schi, iar celelalte doua, pentru ca “este prea mic copilul”.

Mamica din Scoala de Schi ne-a rugat sa o ajutam sa se perfectioneze la schi, sa foloseasca betele si “sa scape de plug”. Cum metodele de invatare difera de la copii la adulti, am depus efort sa o ajutam, iar astazi, la pranz, a beneficiat de ore particulare, Probono, prin programul WeCare Ajutor pentru o Lume mai Buna.

Seara am jucat Poveste cu Zaruri, iar la final am spus Povesti din Tabere cu Suflet🙂

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “Tabara Piticilor – La schi cu cei mari

Leave a comment