Primul Weekend pe 2 roti

taberecusuflet-0113Duminica, 5 martie, am deschis sezonul turelor cu bicicleta! Am avut parte de o iesire placuta, intr-o companie minunata, pe malul Argesului:)

Dupa ce ne-am intors de la schi, duminica, pur si simplu vremea buna  nu ne-a lasat sa mai stam in casa! Asa ca ne-am urcat pe biciclete si ne-am plimbat pe un traseu frumos, fara noroi, lung de 25 km, pe malul Argesului. Drumul este de pamant, insa bine intretinut si, ce este mai important, nu am avut parte de nicio masina, parca tot drumul era al nostru!

Pe drum am cantat, ne-am jucat, am aflat povesti, am zambit si ne-am bucurat de soarele plin de caldura:) La un moment dat, un petic de zapada ne-a amintit de Baba Iarna, insa pentru scurt timp, caci termometrul a trecut de 20 de grade!
In spiritul Eco al iesirii, am vorbit despre ce inseamna o solutie sustenabila si ce putem face in privinta gunoaielor pe care oameni le arunca la marginea satelor.

Momentul culminant al excursiei a fost, fara indoiala, traversarea Puntii Suspinelor, de langa podul neterminat de cale ferata. Copii au dat dovada de mult curaj si au trecut fara frica, iar la final, drept recompensa, au aflat povestea caii ferate spre Giurgiu, prima din Romania!

Cu aceasta iesire, declaram deschis sezonul Weekendurilor Active pe 2 roti, parca mai devreme decat de obicei!

Urmatoarea iesire va avea loc duminica, 12 martie si va fi anuntat cat de curand. Programul Iesirilor se gaseste aici, iar inscrierile se fac aici.

Foto: Tabere cu Suflet

4 thoughts on “Primul Weekend pe 2 roti

Leave a comment