WeCare pentru Micii Cercetasi

wecaretaberecusufletIn tabara Micii Cercetasi din iulie 2016, doi copii au beneficiat de programele WeCare!  

Vara aceasta, tabara Micii Cercetasi a avut loc la Pestera, in doua episoade: prima la inceputul vacantei, in iulie, iar cea de a doua, in septembrie 2016. La cele doua tabere au luat parte 22 de copii.

Maria Preotu si Ioana Fratila s-au inscris si ele, insa nu au mai participat pana la urma. Dna Fratila a achitat avansul pentru Ioana si pentru prietena ei pe 21 aprilie. Apoi, pe 6 iunie, ne-a scris ca Maria nu poate merge in tabara si ne  roaga sa ii restituim avansul de 600 lei pentru ambele fete, deoarece “fetele merg doar impreuna”.
I-am explicat ca nu putem returna avansul decat daca gasim inlocuitor, deoarece  termenul de o luna pana la tabara a trecut iar noi, la randul nostru, am platit avansul la hotel. Ca alternativa, le-am oferit posibilitatea sa se inscrie la programele WeCare Zambet pentru toti Copiii sau Garantie 100%. Dansa a ales programul Garantie 100%. Cererea a fost aprobata pe loc.
Dna Fratila nu a exprimat in niciun fel faptul ca apreciaza efortul facut de Asociatie (pana la urma a fost un efort deoarece nu am gasit niciun inlocuitor pentru cele 2 fete). Mai mult, a creat presiune ca sa primeasca banii mai devreme de termenul comunicat. In plus, Dl. Preotu a ales calea amenintarilor, din lipsa de incredere in programul Garantie 100% probabil.

Programele WeCare au fost create pentru a-i ajuta pe cei in nevoie, dar si pentru a-i molipsi si pe altii sa ofere pentru o Lume mai buna! Reactia lipsita de intelegere a celor doua persoane ne-a uimit si ne-a intristat. In Familia Tabere cu Suflet s-ar incadra la Asa nu!
Nu am tinut cont de toate acestea si, in spiritul perceptelor WeCare, am pastrat in minte doar ca trebuie sa ajutam in modul cel mai crestinesc. Ca urmare, am facut un efort suplimentar si am returnat banii in cel mai scurt timp, iar costul generat de noshow a fost acoperit prin programul WeCare Garantie 100%!

In plan spiritual, putem sa il consideram un cost al drumului pe care il urmam. Loránd Soares-Szász spunea ca “Menirea depaseste individul. Menirea are in vedere Omenirea. Asta inseamna ca omul constient de menirea lui va fi dispus sa sacrifice orice altceva. Insa cel care chiar face asta, se insingureaza la inceput […] Vezi textul citat

One thought on “WeCare pentru Micii Cercetasi

Leave a comment