Zambet pentru toti Copiii in Tabara Veseliei

taberecusuflet074In Tabara Veseliei, dna invatatoare Ionescu Elena de la scoala particulara Olga Gudynn, impreuna cu fiul ei Sergiu, au beneficiat de programul WeCare Zambet pentru toti Copiii!

Dna invatatoare ne-a contactat din timp, spunand ca vrea sa vina cu un grup de copii in Tabara Vacantei din februarie 2017. Apoi, ne-a spus ca ar vrea sa vina cu fiul ei, sa invete sa schieze. Desi nu s-a exprimat direct, parea sa fie o cerere de servicii gratuite in schimbul unei promisiuni de a aduce cativa copii in taberele noastre.

Pe 2 ianuarie 2017, chiar in ziua in care a inceput Tabara Veseliei, in timp ce eram pe drum deja cu copiii, am primit un telefon de la dansa in care ne spunea ca este in tren si ca vine cu fiul ei, sa participe ca externi, adica fara sa stea in tabara, la cursurile de schi. I-am spus ca este putin cam tarziu si ca grupele au fost formate deja. Cum insa ne propunem sa ajutam pe toata lumea, ne-am dat toata silinta si i-am acceptat. Am rugat-o, doar, sa plateasca avansul minim pentru Scoala de Schi.
Mai trebuie spus ca, metoda de predare la adulti fiind diferita de cea de la copii, am adus un instructor special care sa poata sa invete in paralel prin cele doua metode.

In prima dupa-amiaza au venit, si-au inchiriat echipament si au schiat putin, caci fiind o tabara mare, a durat ceva mai mult sa etichetam echipamentele copiilor. A doua zi dimineata ne-a transmis ca nu vine deoarece se simte rau. Spre surpriza noastra, dupa-amiaza au venit la centrul de inchirieri si au luat echipamentul, fara sa ne contacteze insa 😦
Am incercat sa ii contactam noi si, dupa mai multe nereusite, am aflat ca sotul doamnei invatatoare era foarte dezamagit ca s-a pierdut mult timp in prima zi.
Desi fusesera avertizati in prealabil despre limitele din perioadele de vacanta, precum si de faptul ca este nevoie de intelegere si flexibilitate din partea celor externi, ne-am asumat acest lucru si ne-am cerut scuze ca nu ne-am ridicat la nivelul asteptarilor.

Le-am explicat cheltuielile cu monitorii, cu echipamentul si cu skipassul si i-am rugat sa ne spuna daca le pot acoperi. Cum nu am primit niciun raspuns, am decis sa acoperim noi aceste cheltuieli prin programele WeCare Zambet pentru toti Copiii si Ajutor pentru o Lume mai Buna. Valoarea utilizata pentru a acoperi cheltuielile generate de dna invatatoare Elena Ionescu este de 412 lei.

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment