mini Tabara Craiasa Zapezii – La Predeal

TabereCuSuflet039Mini Tabara Craiasa Zapezii a debutat cu surprize! Vantul de la Sinaia a vrut sa ne strice planurile, insa nu ne-am descurajat si am mers la Predeal! Tot raul spre bine, caci aici am gasit partiile cu un strat de zapada proaspata:)

Vremea foarte schimbatoare din aceasta saptamana a adus, pana la urma, vant in weekend la Sinaia si ninsoare la Predeal! Am profitat si am schiat cu multa bucucurie, pana cand s-au inchis toate instalatiile:) Fluturasii au urcat cu telescaunul si cu teleschiul, iar Furnicutele cu babyschiul.

Dupa schi, ne-am intors la hotelul din Sinaia unde ne-am cazat, apoi am mancat, iar seara s-a incheiat cu Povesti si un joc de Dixit.

Foto: Tabere cu Suflet

One thought on “mini Tabara Craiasa Zapezii – La Predeal

Leave a comment