mini Tabara Craiasa Zapezii – La Sinaia

mini Tabara Craiasa ZapeziiDupa periplul de la Predeal, mini Tabara Craiasa Zapezii a continuat la Sinaia, unde am avut parte de o zi minunata:)
Duminica ne-a trezit un soare luminos, plin de voiosie:)
Dupa inviorare, am urcat cu telecabina la Cota 2000. Aici venise un val de ceata, insa in Valea Dorului, lucrurile stateau mult mai bine!

Cei 6 copii au fost impartiti in 2 grupe: Fluturasi si Furnicute🙂 Primele partii au fost de incalzire. Am facut diferite exercitii, apoi ne-am pregatit de concurs!
Nu am scapat prilejul sa schiem off piste si sa ne jucam in zapada proaspata! La finalul zilei, Luca ne-a spus ca cel mai mult i-a placut “pe tub, in zapada mare”:)

Iata pozele de duminica, 12 martie:

Foto: Tabere cu Suflet, Demi Tipa

2 thoughts on “mini Tabara Craiasa Zapezii – La Sinaia

Leave a comment