Cu bicicletele pe Drumul Voievozilor I

TabereCuSuflet.0093Sambata, 25 martie, am fost cu bicicletele pe Drumul Voievozilor! Am vizitat Schitul si ruinele conacului lui Radu Serban Voda de la Mironesti, apoi am traversat Argesul si am vazut impresionantele ruine de la Gostinari! 

De dimineata, la locul de intalnire, ne-a intampinat o vreme rece si mohorata. Nu ne-am lasat insa descurajati si am incalecat vitejeste pe biciclete, hotarati sa infruntam vantul si frigul pentru a vedea obiectivele promise. Pana la urma nu a fost asa de rau, ba chiar a iesit si soarele, asa ca am avut parte de o tura minunata:)

Traseul a inceput pe malul Argesului, pana la confluenta cu Neajlovul – un loc de popas cat se poate de pitoresc:) Cele doua rauri au un loc aparte in istoria medievala a Tarii Romanesti!

De aici am continuat spre Mironesti, veche mosie a lui Radu Serban Voda. Aici se mai pastreaza un schit construit ca o fortareata, precum  si cateva arcade din vechiul conac. Din ce a mai ramas ne-a fost  greu sa ne imaginam frumusetea despre care vorbeau cronicari, care il comparau cu palatele de la Constantinopol. Am admirat insa locul unde a fost construit conacul, pe o terasa interesanta deasupra Argesului. Mai multe informatii despre Schitul si Conacul de la Mironesti aici

Am coborat cu bicicletele chiar prin curtea conacului, apoi ne-am indreptat catre urmatorul obiectiv al zilei – Biserica Barbu Bellu din Gostinari.

Foto: Radu Savin, Demi Tipa

 

 

2 thoughts on “Cu bicicletele pe Drumul Voievozilor I

Leave a comment