Cu bicicletele de 1 Mai

OLYMPUS DIGITAL CAMERADe 1 Mai am profitat de vremea frumoasa si ne-am plimbat cu bicicletele pe malul Argesului:) A fost o tura frumoasa, in care am vazut ruinele Portului Bucuresti si am trecut pe langa Cetatea Argidava si misterele sale!

Traseul este pitoresc, strabatand malurile raului Arges. Are o lungime de 36 km, insa se poate scurta, caci pe drum am intalnit 3 podete:)
Am mers pe drumuri de pamant, in mare parte bine nivelate. Desi a plouat cu o zi inainte, erau putine portiuni in care se formasera balti.

Pe drum ne-am oprit sa vedem ce a mai ramas din Portul Bucuresti – un proiect comunist a carui constructie nu a fost dusa la bun sfarsit. La intoarcere am vazut platoul pe care se afla, odinioara, Cetatea Argidava, precum si biserica lui Constantin Brancoveanu, inaltata pe locul vechii cetati dacice.

Iata cateva poze din aceasta tura frumoasa:


Foto: Demi Tipa, Radu Savin

One thought on “Cu bicicletele de 1 Mai

Leave a comment